
Dodaje se da je ovo priznanje koje se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača, zvanično uručeno predstavnicima kompanije u Svečanoj sali Skupštine grada Beograda.
Zaječarsko pivo je brend koji čuva svoju dugu tradiciju, zahvaljujući vrhunskom kvalitetu i originalnoj recepturi, simbol je timočkog kraja i istočne Srbije, ali i svih potrošača širom zemlje koji su mu verni decenijama unazad zbog jedinstvenog identiteta, ističe Hajneken Srbija.
Podseća se da je prepoznatljivo po svojoj crvenoj etiketi, očuvanju ćiriličnog pisma na ambalaži i jedinstvenom ukusu.
Zahvaljujući prepoznatljivoj gorčini, zlatnoj boji i osvežavajućem ukusu, Zaječarsko pivo postalo je omiljeni izbor potrošača širom Srbije, ali i regiona, navodi Hajneken.
“Zaječarsko pivo je autentičan domaći proizvod i biser istočne Srbije koji poštuje i neguje tradiciju. Veliko nam je zadovoljstvo što su nam potrošači u Srbiji ukazali poverenje i zahvaljujući njima je naš brend poneo priznanje ”Miljenik potrošača””, istakla je brend menadžer u kompaniji Hajneken Srbija Tamara Pajević.
Ona je naglasila kako kompanija ulaže napore da održi nivo kvaliteta ovog brenda.
“Veliki rad i posvećenost tima na očuvanju autentičnosti i recepture ovog piva omogućili su da Zaječarsko više puta bude dobitnik nagrade potrošača za omiljeno pivo u Srbiji. U godinama koje su pred nama, nastavićemo da negujemo kvalitet i nastojati da opravdamo poverenje i priznanje koje nam je dato”, izjavila je Pajevićeva prilikom svečanog uručenja priznanja.
Društveno odgovorno i održivo poslovanje, duboko je ukorenjeno u sve korporativne i brend aktivnosti kompanije Hajneken Srbija, a samo kroz Zaječarsko brend, tokom izazovne godine koja je za nama realizovane su mnogobrojne aktivnosti, navvodi Hajneken.
Precizira da je u saradnji sa Bankom hrane, zajedno sa potrošačima Zaječarskog piva donirano 100.000 obroka za ugrožene građane Srbije, a akciji su se pridružili i zaposleni u kompaniji koji su donirali hranu.
Da brend Zaječarsko prepoznaje i čuva tradiciju i kulturno nasleđe, svedoči i projekat oživljavanja kulturne baštine juga Srbije s ciljem razvoja i podizanja svesti u javnosti o bogatstvu ovog dela naše zemlje, saopštava kompoanija Hajneken Srbija.
Kompanija najvljuje plan da ovog leta u saradnji sa Udruženjem za negovanje tradicije “Višnja” izgradi Zanatski centar u Nišu, koji će pored radionica obuhvatiti i centar za obuku i prekvalifikaciju zanatlija.
Preuzeto sa: http://www.rts.rs/page/stories/sr/rss/13/ekonomija.html