VOJNIČKA DIJETA OD 3 DANA ZA SVE ONE KOJI ŽELE BRZO DA SMRŠAJU: Detaljan plan ishrane i kupovine za dane pred nama

Vojnička dijeta namenjena je za brzi gubitak kilograma i obično je praktikuju ljudi kojima “gori pod nogama” pa žele da se “stešu” do određenog dana.

Već smo pisali o dijetama poput peganizam plana ishrane koji telo dovodi u savršen balans, ali danas vam predstavljamo plan ishrane koji traje samo tri dana, a donosi neverovatne rezultate.

Ako zaista želite da smršate brzo po ovoj dijeti, morate da ispoštujete ovih 6 pravila:

  1. Pratite dijetu striktno – nema varanja
  2. Hranite se samo po planu
  3. Nema pauze – prava vojnička dijeta se drži 3 dana u kontinuitetu
  4. Izmerite kilograme prvog dana i nemojte da stajete na vagu do četvrtog dana ujutru.
  5. Nema grickanja između obroka.
  6. Nema odlaganja obroka. Obroci se moraju jesti tačno u minut.

Predviđeno je da se za tri dana izgubi i do 5 kilograma. Posle tri dana, jedite kao što inače jedete, ali nemojte preterivati!

Vojna dijeta plan ishrane i jelovnik

Jelovnik za prvi dan

Doručak: Šoljica toplog napitka (kafa ili čaj), parče prepečenog tost hleba (integralni je bolji), 2 kašičice kikiriki putera i pola grejpfruta

Ručak: Pola šolje tunjevine, kriška tosta, kafa ili čaj.

Večera: 80 grama bilo kog nemasnog mesa ili piletine, šolja zelene boranije, pola banane, mala jabuka i šolja sladoleda od vanile.

Doručak, Dijeta, Ručak, Jaja

Jelovnik za drugi dan

Doručak: Jaje, pola banane, kriška tosta.

Ručak: Šolja svežeg sira, tvrdo kuvano jaje i pet slanih krekera.

Večera: Dve viršle (bez hleba), šolja brokolija, pola šolje rendane šargarepe, pola banane, i pola šolje sladoleda od vanile.

Tabule, Libanska salata, jelo, ručak

Jelovnik za treći dan

Doručak: Kafa ili čaj sa jednom do dve kašičice zaslađivača, pet slanih krekera, 26 grama sira i jedna manja jabuka.

Ručak: Tvrdo kuvano jaje i jedna kriška tosta.

Večera: Šolja tunjevine, pola banane i jedna šolja sladoleda od vanile.

Lista namirnica za kupovinu

  1. Kafa ili čaj
  2. 1 grejpfrut
  3. 2 Banane
  4. 2 jabuke
  5. Integralni hleb
  6. Kikiriki puter
  7. Jaja
  8. 3 konzervi tunjevine
  9. Viršle
  10. Mali komad mesa, vaš izbor
  11. Zelena boranija: smrznuta, konzervirana, ili sveža
  12. Brokoli
  13. Šargarepa
  14. Slani krekeri
  15. Mladi sir
  16. Par kriški kačkavalja
  17. Sladoled od vanile

Preuzeto sa: https://stil.kurir.rs/rss/lepi-zdravi/

Admin

Read Previous

Kada će inflacija da krene silaznom putanjom

Read Next

Kakav srećnik: Jedan pogrešan broj doneo mu je neverovatno bogatstvo