Valentino Beauty lansira svoju prvu kolekciju šminke od čak 194 proizvoda – pripremite svoju wishlistu!

Naslovna | Lepota | Šminka | Valentino Beauty lansira svoju prvu kolekciju šminke od čak 194 proizvoda – pripremite svoju…

Foto: Profimedia

Na pitanje šta zapisujemo na wishlistu, odgovor je logičan – sve.

Pozlaćene usne, istaknute trepavice, sjaj na očima – na Valentino revijama podjednako smo zapažali šminku i odeću. Iako je ovoj modnoj kući lepota zapisana u DNK još od osnivanja, 51 godinu kasnije, i to baš ovog leta, Valentino će lansirati kolekciju šminke od čak 194 proizvoda

Kreativni direktor Pierpaolo Piccioli istakao je da ovo nije samo simbolično produženje modne etikete, već suštinska vrednost ovog brenda: ”Mnogo sam razmišljao o ideji uvođenja linije šminke”, objašnjava on, „couture se odnosi na izvrsnost izrade, ali takođe ocenjuje vrlo lični pristup, pa smo, kada je trebalo odlučiti o glavnim vrednostima ove linije, shvatili da moraju da se podudaraju sa svim onim za šta se zalažem i za šta se zalažemo kao brend: proslava samoizražavanja”.

Kolekcija je smeštena u živopisne crvene ambalaže Valentino sa svojim V logotipom, a svojom bogatom ponudom proizvoda slavi lepotu različitosti i autentičnosti. Tu je paleta Go-Clutch koja je zapravo prvi put predstavljena na modnoj pisti proleće/leto 2017. godine, a u kojoj se nalazi Mini Rosso karmin i puder za lice; zatim čarobni tečni luminizator V-Lighter; ruž za usne Rosso Valentino u nijansi 22A, u jarkocrvenoj nijansi, kao omaž Maison Valentino radnji u Rimu; te Dreamdust High Impact Glitter – jer, naravno, Valentino linija za šminkanje mora da poseduje sjaj.

Pored maskara i olovaka za obrve, asortiman sadrži 40 nijansi podloga i 50 nijansi ruževa, kako bi svaku pronašao onu savršenu za sebe. Proizvodi su dizajnirani tako da se koriste na više načina (na primer, Eie2Cheek nije ni senka ni rumenilo, već šta god želite), teksture su tečne i mogu se dograđivati, a sve ambalaže mogu kasnije ponovo da se pune. 

”Želeo sam da svi imaju mogućnost da se igraju sa našim proizvodima, ne samo da odgovaraju njihovoj koži, već i njihovim osećanjima”, kaže Piccioli, a njegove reči potvrđuju zaštitna lica kampanje koja su različitog pola, rase, građe… ”Ne predlažem praćenje beauty trendova – ova linija pozdravlja prirodnu lepotu i stvorena je za one koji žele da prihvate njenu – i svoju – jedinstvenost”.

Šta bismo više mogli da poželimo?

 

ELLE X KIKO MILANO: Rođendanski cover vam otkriva najnovije beauty color tendencije

Počinje Elle rođendansko slavlje u boji, a mi vam otkrivamo priču iza kulisa najnovije birthday naslovnice i kako primeniti nove color make-up trendove uz Kiko

Za Milana Bauranova šminkanje je oživljavanje fantazije, a ovo su njegove beauty tajne

PN: Šta je beauty rutina kada si u isto vreme student, i to arhitekture, a profesionalni šminker – razgovaramo sa Milanom Bauranovim.

Neodoljivi look: Zavedite ga za Dan zaljubljenih uz CATRICE proizvode

Catrice vam predstavlja dramatičan crveni look koji će učiniti da se osećate samouvereno, privlačno i posebno, kako za Dan zaljubljenih, tako i svakog dana u godini kada želite da zablistate!

Poznate modne kuće o letnjem šminkanju

Poznate modne kuće predložile su trendove za šminkanje ove sezone, i posavetovale kako ne preterati kada dođe toplo vreme.

Zablistajte sjajem Viktorijinih anđela: Našminkajte se kao Candice Swanepoel

Poznata šminkerka ”Viktorijinih anđela” Jenna Anton i model Candice Swanepoel u video tutorijalu pokazuju kako da se našminkate i zablistate poput prave moderne lepotice.

Preuzeto sa: https://stil.kurir.rs/rss/lepi-zdravi/

Admin

Read Previous

Dončić nije mogao sam, Klipersi preživeli i otišli u polufinale

Read Next

OVI DELOVI LICA NAJBRŽE STARE NA SUNCU: Njih nikako ne smete da sunčate bez zaštitnog faktora