USVOJITE OVIH 6 NAVIKA I IMAĆETE RAVAN STOMAK: Bez izgladnjivanja do rezultata iz snova!

Pored zdrave ishrane i vežbanja, određene životne navike i te kako utiču na ravan stomak.

Pravilan položaj tela

Pokušajte da sedite ili stojite uspravno u svakom mogućem trenutku. Držanjem svog tela u uspravnom položaju aktivirate mišićekoji mogu pomoći u oblikovanju stomačnih mišića.

Ako vaš posao zahteva sedenje za kompjuterom sve vreme, napišite sebi podsetnik za uspravnu kičmu na nalepnici koja će vam biti u vidokrugu.

Skinite masti sa stomaka osmehom

Smeh je najlakši i najzabavniji način da oblikujete mišiće stomaka. Iako zvuči suludo, ovo je veoma efikasan način da zategnete trbušne mišiće. Stoga, nek vas stomak “zaboli” od smeha.

Nemojte ljuštiti koru sa voća i povrća

Vlakna koja se nalaze u kori voća i povrća odlični su saveznici u topljenju masti sa stomaka. Umesto da ljuštite koru sa svog ominjenog voća ili povrća, samo ga dobro operite pre jela.

breskva

Bacite žvakaće gume

Ako je vaš stomak naduven, kriva je žvaka, jer ona izaziva gutanje viška vazduha, koji može da doprinesu bolu u trbuhu i nadutost.

Žvaćite hranu duže od uobičajenog žvakanja

Veoma je važno da žvaćete hranu u ustima duže, kako biste sprečili probleme sa varenjem. Jedite polako i žvaćite dugo, tako ćete kontrolisati i apetit. Savetuje se da svaki zalogaj sažvaćete 10-15 puta.

devojka jede

Nemojte jesti stojeći

Ukoliko svoj obrok konzumirate stojeći, može doći do prejedanja, jer tada ne obraćate pažnju na količinu koju pojedete. Uvek jedite u sedećem položaju zbog bolje probave, kao i ravnijeg stomaka.

Preuzeto sa: https://stil.kurir.rs/rss/lepi-zdravi/

Admin

Read Previous

KOZMETIČARKA SANDRA OGNJANOVIĆ: Ove 2 ogromne greške pogoršavaju stanje i izgled kože!

Read Next

9 ZLATNIH PRAVILA SIBIRSKE TRAVARKE: Ovo dajte detetu i ne bojte se bolesti!