
Fruškogorski koridor će imati četiri trake od po 3,5 metra, bez zaustavnih traka, i spajaće auto-puteve ka Šidu i Subotici.
Kroz Frušku goru će biti probijen tunel dužine 3,5 kilometra i izgrađen most preko Dunava od 1,8 kilometara.
Najveći značaj koridora Novi Sad-Ruma sa tunelom je taj što će se konačno rešiti problem prolazaka teretnih vozila preko Fruške gore i kroz Irig, kuda prolazi jedna od najprometnijih saobraćajnica u Srbiji, sa dnevnim prosekom prelazaka od 10 do 12 hiljada vozila.
Takođe, povezaće Vojvodinu sa Zapadnom Srbijom i Republikom Srpskom.
Vrednost projekta je 650 miliona evra, a glavni izvođač radova je kineska kompanija CRBC.
Radove će otvoriti predsednik Aleksandar Vučić i ambasadorka NR Kine u Srbiji Čen Bo.
Planirano je da radovi budu završeni u roku od tri godine.
Preuzeto sa: http://www.rts.rs/page/stories/sr/rss/13/ekonomija.html