
Postoji, međutim, način da se ostvare dobri rezultati na društvenim mrežama, u smislu rasta broja lajkova i komentara na objave, kao i njihovog deljenja, a da se ne potroše dodatna finansijska sredstva za promociju objava. Rešenje, naime, leži u objavljivanju sadržaja u periodima kada ljudi najviše obraćaju pažnju na društvene mreže. Ti periodi nisu uvek isti za svaku od društvenih mreža, što ćemo detaljnije opisati u nastavku.
Na Fejsbuku je najbolje objavljivati utorkom, sredom i petkom od 9 do 13 časova. U tim periodima će vaše objave stići do najvećeg broja ljudi i dobiti najviše reakcija. S druge strane, subota je najgori dan za objavljivanje sadržaja, pa bi trebalo da izbegavate promociju vašeg proizvoda i usluge ovog dana u nedelji.
Na Instagramu, društvenoj mreži na kojoj se najviše reklamiraju dizajneri, umetnici i ugostitelji, promotivni sadržaj je najbolje kačiti utorkom od 11 do 14 časova,i svakim drugim radnim danom oko 11 časova. Nedelja je najgori dan za promociju na ovoj društvenoj mreži.
Idealni period za objavljivanje na Tviteruu promotivne svrhe je od 9 do 15 časova sredom. Dobri rezultati se ostvaruju i tvitovanjem utorkom i četvrtkom od 9 do 11 časova. Tvitovanje subotom se ne preporučuje, jer tada ljudi najmanje reaguju na objave.