AKO ŽELITE MAKSIMALNO DA UBRZATE METABOLIZAM, SAMO ISPOŠTUJTE OVIH 6 JEDNOSTAVNIH PRAVILA!

Od brzine metabolizma zavisi koliko ćemo brzo variti hanu, ali i koliko brzo žemo gubiti na težini. Nutricioniti kažu da postoji nekoliko načina na koje njegov rad može da se ubrza. Dovoljno je da ispoštujete ova pravila:

1. Jedite dovoljno i često 

Slušajte svoj organizam i jedite onoliko koliko traži. Mišljenje da manji unos kalorija garantuje i brži gubitak kilograma se ispostavio kao netačan. Kada manje jedemo, gubimo mišićnu masu, a samim tim se i rad metabolizma blokira. 

Nedovoljan unos hrane je jednako rizičan kao i preterivanje u jelu. Balansi zdrav izbor su ključ dobrog izgleda.

2. Jačajte mišićnu masu 

Čak i kad odmarate, telo i dalje troši kalorije. Zanimljivo je da će se više kalorija potrošiti kod onih koji imaju i više mišića jer svaki kilogram mišića koristi oko 12 kalorija u danu.

3. HIT program vežbanja je najdelotvorniji 

 Intervalni trening je najbolji način da izgubite kilograme i ubrzate metabolizam. Jedna studija je pokazala da je samo redovan trening, koji uključuje i HIIT program, pomogao ženama da izgube više od 3 kilograma i uz to razviju mišićnu masu za samo 15 nedelja, za razliku od žena koje su izvodile samo kadio vežbe.

PROVERITE ZAŠTO JE CIMET DIJETA TRENUTNO NAJPOPULARNIJA: Topi salo, ali može i da reguliše nivo šećera i holesterola!

Vežbe, Vežbanje, Vežbe za zadnjicu

4. Unosite dovoljno proteina

Što više mišića imate, više ćete kalorija izgubiti, što god radili. Odlazak u teretanu će u tome pomoći, a proteini iz hrane će vam pomoći da potrošite više kalorija.

Najbolji proteini za poboljšanje rada metabolizma su:

  • Tvrdo kuvana jaja
  • Pileća prsa
  • Ćuretina

Svedite stres na minimum 

Stres može uticati na sporije sagorevanje kalorija, prema rezultatima studije objavljene u magazinu Biological Psychiatry. Osim toga, kada smo nervozni posežemo za nezdravom hranom, a ona usporva metabolizam.

Koristite vitamin D

Ako postoji jedan suplement koji bi svi trebali koristiti, to je vitamina D. Studije su pokzale da su pekomerna gojaznost i usporen metabolizam u direktnoj vezi sa deficitom vitamna D u organizmu.

Preuzeto sa: https://stil.kurir.rs/rss/lepi-zdravi/

Admin

Read Previous

BIRAJTE NEUTRALNE BOJE I KREMASTE TEKSTURE: Šminkerka poznatih otkrila 6 ključnih stavki za postizanje savršenog tena!

Read Next

PREKOMERNO ZNOJENJE: Saznajte šta je hiperhidroza i kako se efikasno izboriti sa ovom tegobom!