Лого Ролингстонса на дресу Барселоне у следећем “Ел Класику”

Генерални спонзор Барселоне, компанија Спотифај одабрала је лого Ролингстонса, што је наставак претходне кампање када су фудбалери носили логотип популарног музичара Дрејка или у склопу промоције албума каталонске певачице Росалије.

Први овосезонски “Ел Класико”, меч између Барселоне и Реал Мадрида, биће одигран 29. октобра, неколико дана након објављивања новог албума британског бенда.

Након четири одиграна кола у шпанској Примери, Барселона заузима треће место са 10 бодова, а Реал је први уз два бода више од ривала из Каталоније.

Preuzeto sa: http://www.rts.rs/page/sport/sr/rss.html

Admin

Read Previous

Косовска полиција претукла двојицу српских младића у Грачаници – један приведен, други у болници

Read Next

DIJETA SA PALENTOM: Očistite creva za 4 dana pomoću najzdravijeg obroka koji postoji